Spółka pod firmą Małopolskie Dworce Autobusowe S. A. (dalej: Spółka) uprzejmie informuje, że konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.)* , którzy w okresie od dnia 01 stycznia 2023 r. do dnia 05 września 2023 r. kontaktowali się z infolinią premium Spółki pod numerem telefonu 703 403 030 w sprawie umowy zawartej ze Spółką i zostali obciążeni podwyższoną opłatą za połączenie, uprawnieni są do otrzymania od Spółki zwrotu opłaty w części, w jakiej przekroczyła ona należność jak za połączenie zgodne z taryfą operatora (dalej: Opłata).
W celu otrzymania zwrotu Opłaty należy wypełnić w sposób kompletny elektroniczny formularz znajdujący się pod tym linkiem: LINK DO FORMULARZA (dalej: Formularz) i przesłać go do Spółki w sposób tam określony. W przypadku pozytywnej weryfikacji przysługiwania konsumentowi zwrotu Opłaty należności zostaną przekazane na rachunek bankowy, którego numer zostanie wskazany na Formularzu, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Spółkę kompletnego i prawidłowo wypełnionego Formularza.
Do procedury zwrotu Opłat stosuje się odpowiednio Regulamin rozpatrywania Reklamacji, Skarg i Wniosków Spółki znajdujący się pod adresem: https://mda.malopolska.pl/dla-podroznych/dworzec-w-krakowie/index.html
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób składających reklamacje, skargi i wnioski: ZAPOZNAJ SIĘ.
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych znajduje się pod adresem: https://mda.malopolska.pl/rodo/index.html.
W omawianej sprawie można kontaktować się ze Spółką telefonicznie pod numerem infolinii: 577 575 714 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) lub elektronicznie na adres e-mail Spółki: reklamacje@mda.malopolska.pl.
*Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.