Dworzec Autobusowy MDA w Krakowie zlokalizowany jest w samym centrum miasta przy ul. Bosackiej 18, około 15 min. pieszo od Rynku Głównego.
Dzięki wygodnemu połączeniu z Dworcem PKP, przystankami Krakowskiego Szybkiego Tramwaju, liniami komunikacji miejskiej oraz portem lotniczym Balice, dworzec autobusowy MDA w Krakowie stanowi część Krakowskiego Centrum Komunikacyjnego.
Na terenie dworca dostępnych jest 9 punktów kasowych:
Kasy obsługują sprzedaż biletów krajowych oraz międzynarodowych.
Kupując bilet w kasie Pasażerowie posiadają gwarancję miejsca w autobusie.
Bilety sprzedawane są nie później niż na 15 min. przed odjazdem autobusu.
W kasach Pasażerowie mogą nabyć bilet na kursy odprawiane zarówno z dworca autobusowego w Krakowie, jak i Nowym Sączu.
Kasy czynne są siedem dni w tygodniu w godzinach:
Na wybrane kursy istnieje możliwość dokonania zakupu biletu na 30 dni przed planowaną podróżą.
Na wybrane kursy prowadzona jest sprzedaż biletów miesięcznych.
W celu uzyskania informacji na temat działalności dworcowej podróżni mogą skorzystać z:
Infolinia dla dzwoniących z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych.
Infolinia ma na celu pomóc Pasażerom w sprawnym zaplanowaniu podróży z dworców autobusowych MDA w Krakowie oraz Nowym Sączu.
Infolinia czynna jest siedem dni w tygodniu w godzinach:
poniedziałek – piątek 06:00 – 19:00
sobota 07:00 – 17:00
niedziela, święta 09:00 – 19:00
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Aktualny rozkład jazdy wyświetlany jest całodobowo na tablicy informacyjnej w budynku głównym dworca oraz na ekranach zlokalizowanych na górnej i dolnej płycie.
Komunikaty o godzinach oraz stanowiskach odpraw autobusów nadawane są również na bieżąco przez dyżurnych ruchu (od poniedziałku do niedzieli w godz.: 06:00 – 22:00).
W holu głównym znajduje się również elektroniczna tablica wyświetlająca pełen rozkład kursów odprawianych z dworca.
Podróżni mogą skorzystać z wyszukiwarki połączeń online, dostępnej pod adresem www.pks.pl. Wyszukiwarka pomoże szczegółowo zaplanować podróż dzięki podanemu czasowi oraz trasie przejazdu, jak również cenie i dostępności biletów będących w danej chwili w sprzedaży w kasach MDA. PKS.pl to również platforma sprzedaży online, umożliwiająca szybki i sprawny zakup biletów na wybrane połączenia.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z usług dworca na terenie obiektu zamontowano łącznie 135 kamer. Dodatkowo bezpieczeństwa Pasażerów pilnują całodobowo służby ochrony dworca.
W budynku głównym dworca – naprzeciwko kas – znajduje się defibrylator AED – urządzenie do udzielania pierwszej pomocy.
Na dworcu zainstalowane są ogólnodostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
Dworzec autobusowy MDA w Krakowie posiada 40 stanowisk, zlokalizowanych na dolnej i górnej płycie dworca:
Ze stanowiska G13a na górnej płycie odprawiane są kursy w kierunku Międzynarodowego Portu Lotniczego w Katowicach Pyrzowicach.
W celu złożenia reklamacji lub skargi prosimy o wypełnienie właściwego formularza
online: https://reklamacje.mda.malopolska.pl
Wypełnienie i złożenie reklamacji lub w skargi w wersji papierowej możliwe jest
wyłącznie na terenie naszych dworców:
Termin na złożenie reklamacji/skargi wynosi 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności
będących podstawą reklamacji/skargi.
Odpowiedzi udziela się w terminie 30 dni od dnia wpływu do MDA poprawnie złożonej i kompletnej reklamacji/skargi.
Warunkiem koniecznym do merytorycznego rozpatrzenia wniosku jest: