Dworzec Autobusowy MDA w Nowym Sączu zlokalizowany jest przy placu gen. Henryka Dąbrowskiego 2, około 15 min pieszo do Rynku.
W budynku głównym dworca do dyspozycji Pasażerów czynne są 2 punkty kasowe.
Kasy oferują sprzedaż biletów na połączenia krajowe oraz międzynarodowe odprawiane z dworców autobusowych zarówno w Nowym Sączu, jak i Krakowie.
Kupując bilet w kasie Pasażerowie posiadają gwarancję miejsca w autobusie.
Bilety sprzedawane są nie później niż na 15 min. przed odjazdem autobusu.
Kasy czynne są siedem dni w tygodniu w godzinach:
Na wybrane kursy istnieje możliwość dokonania zakupu biletu na 30 dni przed planowaną podróżą.
Na wybrane kursy prowadzona jest sprzedaż biletów miesięcznych.
W celu uzyskania informacji na temat działalności dworcowej podróżni mogą skorzystać z:
Infolinia ma na celu pomóc Pasażerom w sprawnym zaplanowaniu podróży z dworców autobusowych MDA w Krakowie oraz Nowym Sączu. Dzwoniący otrzymają pełne informacje na temat aktualnych rozkładów jazdy, godzin i stanowisk odpraw autobusów. Infolinia nie udziela informacji w sprawie umów zawartych z przewoźnikami oraz w sprawie żadnych innych zawartych umów. MDA nie jest przewoźnikiem
Infolinia czynna jest siedem dni w tygodniu w godzinach:
poniedziałek – piątek 06:00 – 19:00
sobota 07:00 – 17:00
niedziela, święta 09:00 – 19:00
Opłata za każdą rozpoczętą minutę połączenia wynosi 2,58 zł brutto.
Infolinia dla dzwoniących z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych.
Aktualny rozkład jazdy wyświetlany jest na 2 ekranach w poczekalni dworca.
Komunikaty o godzinach oraz stanowiskach odpraw autobusów nadawane są również na bieżąco przez dyżurnych ruchu, w godzinach pracy dworca:
poniedziałek – piątek 06:00 – 22:00
sobota 07:00 – 17:00
niedziela, święta 09:00 – 19:00
Podróżni mogą skorzystać z wyszukiwarki połączeń online, dostępnej pod adresem www.pks.pl. Wyszukiwarka pomoże szczegółowo zaplanować podróż dzięki podanemu czasowi oraz trasie przejazdu, jak również cenie i dostępności biletów będących w danej chwili w sprzedaży w kasach MDA. PKS.pl to również platforma sprzedaży online, umożliwiająca szybki i sprawny zakup biletów na wybrane połączenia.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z usług dworca na terenie obiektu działa całodobowy monitoring. Dodatkowo bezpieczeństwa Pasażerów pilnują służby ochrony dworca.
W budynku dworca znajduje się defibrylator AED – urządzenie do udzielania pierwszej pomocy.
Na terenie dworca zainstalowane są ogólnodostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
Dworzec autobusowy MDA w Nowym Sączu posiada 15 stanowisk.
Na płycie dworca znajdują się również 3 stanowiska odstawne dla autobusów (stanowiska 14,15,16).
W celu złożenia reklamacji lub skargi prosimy o wypełnienie właściwego formularza
online: https://reklamacje.mda.malopolska.pl
Wypełnienie i złożenie reklamacji lub w skargi w wersji papierowej możliwe jest
wyłącznie na terenie naszych dworców:
Termin na złożenie reklamacji/skargi wynosi 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności
będących podstawą reklamacji/skargi.
Odpowiedzi udziela się w terminie 30 dni od dnia wpływu do MDA poprawnie złożonej i kompletnej reklamacji/skargi.
Warunkiem koniecznym do merytorycznego rozpatrzenia wniosku jest: